We heffen zondag het spreekwoordelijke glas op de eerste wedstrijd ooit in het Kooi Stadion en dat doen we met een heerlijk Bud biertje. The King of Beers stroomt namelijk voor de komende vijf seizoenen uit alle tapkranen in Ons Nieuwe Thuis. Daarmee is Bud Premium Partner geworden van de volksclub uit Leeuwarden.
Bud heeft het doel om mensen te inspireren, groots te laten denken en ambities na te streven. Op weinig plekken komt dit beter tot leven da
n in het stadion, waar voetbal mensen samenbrengt. Bud en SC Cambuur delen daarnaast veel van dezelfde waarden. Zo is iedere Bud in Nederland gebrouwen met 100% hernieuwbare elektriciteit en waar past nou beter dan in het meest duurzame stadion van Nederland?
Bud wil tevens graag dicht bij de supporters staan en om dit in concrete actie om te zetten gaan SC Cambuur en Bud activaties met supporters initiëren.
Voor alle aanwezigen zondag is het goed om te weten dat er bij de eerste wedstrijd ooit in het Kooi Stadion gebruik zal worden gemaakt van mobiele taps. Deze zijn te vinden op de grote pleinen en in de omlopen van de verschillende tribunes. Proost alvast!
Over Bud
Bud, onderdeel van AB InBev, staat wereldwijd bekend als the King of Beers en kent een rijke historie. Het begon in 1864 als droom van Adolphus Busch, toen hij samen met zijn schoonvader Eberhard Anheuser de Anheuser-busch company oprichtte. Gedreven door zijn pioniersgeest reisde hij maanden door Europa om de laatste brouwtechnieken te bestuderen. In 1876 perfectioneerde hij het Bud-recept. Vandaag de dag wordt het bier nog steeds volgens dezelfde kwaliteitsnormen gebrouwen, met 100 procent hernieuwbare elektriciteit, en in meer dan 85 landen gedronken.
Foto’s: Cambuur Media